Iremaydmrr Kızlar sabah işe giderken hazırlanıyordum birden sol kaşığıma bir bıçak saplantısı gibi ağrı girdi sonra kanamam başladı şimdi doktora geldik 5.haftam daha kese oluşumum yok sizce bebek düşmüşmüdür yoksa duruyormudur
myangelson Iremaydmrr bunu biz nereden bileceğiz düşmüş de olabilir ya da henüz görülmüyor da olabilir 🤷🏻♀️ doktor baktı mi yine ultrason ile birşey demedi mi
Sila66 Iremaydmrr bız bısey dıyemeyız kafanı da karıstıramayız doktor az sonra yorumlar🤍 umarım ıyısınızdır
myangelson Iremaydmrr anladım canım dediğim gibi burada kimse bilemez bunu çok kanamalı hamilelik geçiren de var sağlıklı olup ya da biraz lekelenme ile düşük başlayan da var. İnşallah saglikli devam eder geçmiş olsun rabbim hayırlısını versin hakkında 🤲🏻