Elilar2225
Tugceilyasoglu benımde 36+5 de 2979 falan dı doktor 3 dedı 🌸🥰
Tugceilyasoglu kac kılo senın🌸🌸
36+5te 2990 idi
Sila66 ben de 3olurmu diye merak ediyordum 37+1de doğum yaptım 3270😁
Daha önceden karın çevresinde gelişim geriliği vardı şimdi düzeldi ama 2750 şuan
Tugceilyasoglu normal kılo zayıf degıl❤️
Tugceilyasoglu gayet normal bence sağlıkla gelsin 🐣
Tugceilyasoglu bende de vardı sonra düzeldi merak etmeyin kilosu iyi
Elilar2225 ben suan 37+1 de ınsallah olmustur😂🌸🌸
Elilar2225 valla çok iyiymiş ☺️
Sila66 inşallah ya 🥹
Humzee16 inşallah teşekkür ederim ☺️