Lur-2006 Kediler diye sabaha kadar avutuyorsun kendini 😀😀😀 sabah 5 te kalkıyorum sonra uyku yok ama doktorum dedi anneyi bebek sonraki yaşama hazırlar diye 🐣
Rabissssscee Yazmelegi_ maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 biz 24 haftaya girdik bugün belimin sol tarafı ağrıyor hareket ederken normal mi acaba 🥹
Yazmelegi_ Rabissssscee Amin inşallah 🌸bende o haftalarda sol tarafım ağrıyordu hep kalcam belim bacağım felan inşallah bi an önce geçer kendinizi çok yormayın 🌸🤲🏻
Rabissssscee Yazmelegi_ teşekkür ederim 🥰 amin inşallah 🌸♥️ 8 sene bekleyince sefasına da cefasına da sesimiz çıkmıyor 🫣😁
Hilalmvc Yazmelegi_ 29u bitirmek üzereyiz ağırlaştım kesinlikle ama tekmeler sertleştiği için nasıl mutluyum anlatamam o içimde büyüme hissi ☺️ ama evet zorlukları başladı 😁
beyzanurk2502 Yazmelegi_ 32+3 teyim benim için tek zorluğu mide yanması 😅 çok şükür uyku problemi yaşamıyorum sadece bebeğin hareketleri güçlendiği için hareket ederken içimi gıdıklıyor 😅😅🥰 her hamilelik bir değil o yüzden gözünüzü korkutmayın 😌😇
GokceMom_ Yazmelegi_ Amin ınsallah canım hamıle olan annişlerimiz yavrularımızı sag salım kucagımıza almayı nasip etsin inşallah olmayanlarada en kısa zamanda anne olmayı nasip etsin inşallah 🤲❤️❤️
ogretmenHnmm Yazmelegi_ bizde bugün girdik 3.trimestere. 27 haftalık olduk. Bakalim neler bekliyor bizi merakla bekliyorum 2.trimester rahat geçti diyebilirim bel agrisi oluyordu sadece arada
Papatyaaa__ Yazmelegi_ gelmesine hoş geldide gün geçtikçe hoşmu geldi zormu geldi görceksiniz bize hoş gelmedi aksine zor geldi canımla cebelleşıyorum ya resmen😕😕resmen hamilelikten tiksindim🥲