22 haftalık kız bebeğe hamileyim ilk ogrendigim andan beri her gece iki tane prilam içiyorum iki gün önce icmeyecem baya büyüdü bebek artık midem bulanmaz dedim çünkü çok uyku yapıyor hap sabah sersem kalkıyorum neyse iki gündür içmedim dün ve bugün kusmaktan içim dışıma çıktı ve çok kötü baş ağrım var geri başlayacam bugün benim gibi olan var mı dogurana kadar içecem galiba hapı 😓