Miracleee _Kubraaa_ ayyy maşallah canım benim sağlıkla doğsun büyüsün miniğim 🤲😍 inşallah benim de böyle olur. Çok beklenen bir gebelik çünkü 🤲☺️
_Kubraaa_ Miracleee amin canım darısı başına inşAllah 🤲🏻☺️ Biraz daha bekle kan testi için. Net çıkar.En az 4,5 gün beklemeni tavsiye ederim
casper12 Miracleee madem cevabımı begenmedın nıye buraya atıp fıkır ıstıyorsun gördugumu söyluyorum bu ne ters cevap varsa var yoksa yoktur görmedım ıkıncı cızgı cevabınız cok ters gayette var demıssın ozmn buraya post atıp sormayasaydınız
gul-lale1 Miracleee kaset testde göremedim ama diğerlerinde 2 3 tanesinde gördüm. İnşaAllah hamilesindir
Yusufayazin__annesi Miracleee benimde böyle çıktı adetime kaç gün varken her yaptığım bide günüme 2 kalabader oldum 3 gün sürdü bitti test yanlış çıkarıyor
nisamom_ Yusufayazin__annesi senin gebelik oldumu canım 😊 sende istiyordun sanırım bi kaç defa postlarda görmüştüm seni🌸
Prensesada Miracleee canım benimde 3 testimde silik cıktı 20 dakika doldu öyle cıktı testte de 20 dakika dan sonrası geçersiz yazıyor ama kanda da. 0.4 cıktı negatif hâlâ da adet olmadım bekliyorum
Miracleee Prensesada canım inşallah değerlerimiz yükselir. Benim hemen çıkıyor işte çizgiler o yüzden umutlanıyorum ama olmuyor oluyor üzülüyorum da bir yandan 🥹
Prensesada Aynı testleri daha önce de kullandım ama kuruma çizgisi bile olmamıştı benim de kafam karışık bekliyorum
Miracleee Prensesada yok canım. Hiç anlayamıyorum bu ay. Önceki aylarda belirti siraliyordum yine yoktu. O yüzden emin olamıyorum. Senin var mı
Prensesada Miracleee bel kasık karın ağrısı var ama bu ağrılarım daha önceleri de oluyor du ama bilemedim benim her testim negatif çıkıyor du
Prensesada Biraz da baş dönmesi oluyor otururken gözüm kararıyor Yere eğilip kalkınca hemn başım ağrıyor dönüyor
Prensesada 5 yıldır hiç umudum yok ama en son adetim de burda bi kadına gittim damar eğriliği var yerine getirdim dedi bide süt buharına dür dedi onu da yaptık o yüzden biraz umudum var gibi