Anne1-9 inşallah hayırlı sonuçlar alırsın canım gebelik var gibi görünüyor keşke acilde kan verseydiniz bi saat sonra çıkıyor. Rica edince bakıyorlar acilde. Ben de acilde baktırmıştım baş ağrım ve mide bulantım vardı ama gebelikten şüphelendiğim için ilaç içemediğimi Beta hcg baktırmak istediğimi söylemiştim hemen bakmışlardı bir iki saat sonra sonuç çıkıyor zaten.