Melike6060 bende çok korkmuştum 3.5 ay evde yattım kanama ve düşük riskim vardı ağlaya ağlaya gittim hastaneye ama devletteki doktor o kadar güzel baktı ki herşeye mesela makat gelişte bebeğim dönmemiş zaten sezeryan olucam sorun değil ama bilmiyordum. Suyu yeterliymiş eller ayakları maşalla en son 1600 fü kilosu da herşeye baktı Allah razı olsun ama içim rahat etmez dersin hemen acile git gene de ultrasonla bakıyorlar