17 haftalık hamileyim daha hiç kusmadım çok şükür. İlk 12 haftaya kadar inaaanılmaz bir iştahsızlık vardı günde 1 dilim ekmekle duruyordum sen düşün. 13 haftadan sonra iştahım sabahları yavaş yavaş açılmaya başladı ama bulantı ve iştahsızlık akşamları devam ediyordu. Şu son birkaç gündür akşamlarıda iyiyim çok şükür.