Günaydın anneler ❤️ben 7 haftalık hamileyim be sabah aç karna tiroid ilacı kullanıyorum .İnanılmaz bulantılarım var. Sabah aç karna kendimi kusturuyorm iki gündür sarı bir su gelene kadar . Gün içinde çok daha iyi hissediyorum böyle yapınca. Benim gibi yapan var mı, zararlı mi sizce devam edersem sorun yaşar mıyım tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız