Gebeysek1 https://www.hizliresim.com/gl0a71s 2.https://www.hizliresim.com/m5itkw3 Birde alıp kullandığınız memnun kaldığınız marka var mıı
Agg0207 Gebeysek1 1. Görsel kesinlikle değil canım arkadasm aldı memnun kalmadı bebebk kilo aldıkça ve hareketlendikce yanlara doğru devriliyor hiç rahat değil bebek için
Kalbiimde2can Gebeysek1 kesinlikle 2. Model diyorum ben kullandim basta sevmedi (bizim kucakta gezmeye alistirildigi icin 🤣) ama sonra hep onda durdu 😍
Gebeysek1 Agg0207 teşekkür ederim 🥰 benimde içime o model sinmiyor pek ama diğerine göre uygun fiyatlı olunca aklımı çeldi
Nazlimom Gebeysek1 2. Si tabikide yaşına gelene kdr içinde kendilerini sallıyolar ilkinden aldım ben baby plusin 2 kere yattı sattım gitti
Tanembebek5 Gebeysek1 Ben ilkini aldım canım pek sağlam demedi bana plastiği falan kız kardeşimde alıp memnun kullanınca 1.yi aldım