Nanelimonn Tetanos aşılarınızı oldunuz mu ? Ne zaman yaptırdınız ? Heryerde haftası degısık yapılıyor neden acaba ?
Nanelimonn Goncadgy son adet tarıhınız kac benım 11 ocak . Eve dedıkı haftaya yapabılırız . Ama bazı yorumlarda okudum 16-17 haftada yaptıranlar olmus
Dyygu-ky Nanelimonn bende 23 üm ıkı haftadır yaptırcam diyorum daha yaptırmadım gecen hafta aradı sağlık ocaği
Zeyzey055 Benim 2. Gebeligim 20. Haftada olucam tek doz…. ilkinde 2 doz olmuştum haftasını hatırlayamıyorum
Glsh97 20 haftalıgim dün oldum ilk dozunu ikinci doz için de 12 hazirana gün verdi sağlık ocağındaki ebe
_Kubraaa_ Özele gidiyorum. 21 haftalığım. Doktorum tetanoz aşını artık sağlık ocağında yaptır dedi. Haftaya yaptıracağım. Doktorum alanında çok iyi. Ona güveniyorum
Balbebek012 Nanelimonn iki aşıyı da iki gebeliği m’de de de yaptırdım toplam dört aşı pişman değilim aksine bu aşıları yaptırmak da fayda var . Bu 2.gebeliğüm ilkini 17 haftalıkken diğerini de 22 haftalıkken yaptı ebem. İki aşı arası en az bir ay olmalıymış
Nanelimonn SSuleeN ne dedı pekı tam olarak. ? Onermıyorum mu dedı? Yoksa yaptırsan da yaptırmasan da fark etmez mı dedı ?? Yanı serbest mı bıraktı . Merak ettgım ıcın soruyorum 🌸