Cantanem44 Kızlar 18 haftalık gebeyim karın ağrım kasık ağrım oluyor dün sağlık ocağından kan ve idrar testi verdim sonucu Pazartesi günü alacağım bu kaşık ağrısı 2 haftadır var ben 3 haftada 1 gidiyorum söylediğim halde kimse idrar kültürü istemiyor ve nette bakarken gördüm gebelikte çok önemliymiş sürekli geçiriyorum zaten çalışıyorum mecbur ortak kullanım alanlarına giriyoruz ne kadar dikkat etsemde oluyor akşama acilde tekrar test vereyim diyorum yoksa panik yapmama gerek yok mu bilemedim😂
Yalinn8 Cantanem44 ağrınız varsa yaptırın, neden söylediğiniz halde idrar kültürü yapmiyorlar anlayamadim? Başka bi sağlık kuruluşuna gidip yaptırın, varsa hemen tedavinizi olur kurtulursunuz😉
Cantanem44 Yalinn8 karın ağrım var diyorum normal diyorlar belki enfeksiyon vardır diyorum ağrı normal diyorlar akşam başka hastaneye gideceğim şansımı deneyim
Swraksya Sağlık ocakları pek idrar kültürü yapmıyor ama genelde devlet hastaneleri yapıyorlar bende yeni idrar yolu enfeksiyonu geçirdim 1 hafta antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ve kasık batmaları bitmeyecek gibi gelen sürekli tuvalete gitme ihtiyacı geçti çok şükür bi de bol bol su içmek bu hastalığın tedavisi sanırım..
Yalinn8 Cantanem44 yaa oyle direkt negatif dusunuyorum, o meselenin mutlaka baska etkenleri de oluyordur, ama enfeksiyon icin ilac kullanıp halledersiniz içiniz rahat olsun😉