Benimde bu haftada basladi kolestaz oldugum cikti meydana ilaca başladım dustu risk yok dediler ama yinede bebek 37-38 haftalarda aliniyor cunku kandan bebege gecme ihtimail var suan 35 haftalik olcam asiri kasintim vardi tum vucudum yara olmustu ihmal etme doktora sor dahiliye yolu ile ilerleyerek ilaclari icerek dusurdum degerlerim normal oldu safra kesem karaciğer falan tuz uretimi yapiyomus disari atacagina o yuzden kasinti oluyomus adida kolestazmis bunu