Tuba_44 Merhaba ben 18+3 haftalık gebeyim şuan okuduğum bölümle ilgili alım var sözleşmeli Eğitim ve Araştırma hastanesi ama hamileyim diye sorun olur mu şartlarda herhangi bi şey görmedim ÖSYM üzerinden atarsam sorun değildi ama bunda bilmiyorum
Tuba_44 Puhu_ishak doğum izni felan olacak ya sırf bu yüzden başvurumu kabul etmeme durumu olmaz demi
Puhu_ishak Tuba_44 hayır gebelik sebebi ile işe almama, işten çıkarma, mobbing gibi durumlar olamaz zaten yasal değil siz başvurunuzu yapın doğum haktır