Daisy0000 bende 35 haftalığım hiç kaşıntım yok süreklide kremlerim suyu bol içerim ederim ama aynada bi baktım göbüşümün altları ve azıcıkta yanlarda kırmızı çatlamalar var ama çaresi yok olsun güzel bir şey taşıyoruz içimizde takmaya değecek bir şey olduğunu düşünmüyorum 🧡🧡