zeytin_ Kızlar gebelikte şeker ölçümü düzenli yapaniniz var mı açlık tokluk şekeriniz kaç çıkıyor. Ben 9 haftalık hamileyim açlık kan şekerim 98-100 arası hep çıkıyor tokluk şekerim normal seviyede çıkıyor int baktım hamileler için 60-90 arası açlık şekeri deal yazıyor yani gebelik şekerim çıkar diye endişeliyim sınırda çıkıyor ve çok dikkat ediyorum yediklerime tatlı pasta hamur türlü şeyler yemiyorum sadece meyve türleri yiyorum böyle sınırda çıkıp da şekeri çıkan oldumu? Cevaplarsanız memnun olurum 🌸💖
esraEb zeytin_ ben de 75 ml içtim içecekten önce 69, ikinci kanda 69, üçüncü de 51 çıktı 🙄 benimki biraz ters oldu.
Aysesongul61 zeytin_ meyve yemek zararlı şekerde. Bana doktorum yasakladı. Yersen de günde sadece 1 tane küçük meyve yiyebilirsin dedi o da her meyve değil
dexter açlığın yüksek canım benim de tokluklar normaldi açlık 93-95 çıkınca düşük doz insülin+diyet başlandı, bugün kontrolüm var ve ben de başından beri dikkat ediyorum, gebelik şekeri böyle bir şey maalesef
dexter endokrin ve kadın doğuma git aynı gün, belki şeker yüklemesini beklemeden bir tavsiye verirler ya da yapılabilecek bir şeyler vardır.
Ece_burhan Bende bugun seker yuklemesi yaptircagim kac defa kan aldilar ve glukoz ictikten sonra yemek yediniz mi?
Youngmotherr Ece_burhan değişiyor içeceğin gramına göre herhalde ben 50 mg oldum bir kere açlık verdim sonra idrar tahlili yaptım hemen sonra ilacı içtim sonra 1 saat bekledim kan verdim ondan sonra hemen yemeğe gömüldüm 😂
Ece_burhan Youngmotherr valla ben acliğima dayanamiyorum 9 50 de randevum var kusarim diyede cok korkuyorum acikcasi
Youngmotherr Ece_burhan ben de öyle düşünüyordum ama Allah güç veriyor kuzu ölmeden şeker yüklemesi yaptırabildim 😄
tostperisi Açlık şekerlerini düşürmek için bir yol bulabilen yok değil mi? Açlıkları bir türlü düşüremiyorum bende ne kadar dikkat edersem edeyim 🥲insülin tam olarak bu yüzden başlanıyor