Merhaba arkadaşlar geçenlerde bi paylaşım yapmıştım grip oldum 30 mayısa doktor gün verdi ne yapabilirim diye 2 gün boyunca gripten dolayı bişey yiyemedim ve midem aşırı bulanıyordu serum takmak için hastahane gittik doktor nst çekelim önce dedi ve maceramız başladı nstde sancım çıkınca doğumhaneye yönlendirdi beni ve tekrar çekilmesini istedi ordada sancı çıkınca acil serzeryana alındım 36 haftalık 2600 kilo doğdu bebeğim çok şükür 3 4 saatlik küvezin ardından bize verildi ve evimizdeyiz tek sorunum şuan öksürmek dikişlerimi çok ağrıtıyor doktor grip doğumu tetikler dedi bu yüzden özelikle son günlerinizde kendinize daha çok dikkat edin sorularınız olursa cevaplarım 😊😇