Kizlar merhaba. 26. Haftadayim son bir haftadir karnimda ağrı degil de acı hissediyorum zaman zaman. Az once sol tarafima doğru yatarken karnimin solunda acı vardı rahatsiz edici. Sanki icerde bi seyler kesiliyor. Cocuk da hareketli acaba ondan olur mu. Myom ameliyatli olduğum için biraz tedirgin oldum. Doktora sorduğumda o kadar ağrın olur dedi. Yasayan var midir acaba baska??