Smg38 cannıim en kotusunu sakın düsünme olucagına inan ben 6 senedir gezmedigim doktor kalkmadı ne esimde ne bende hicbirsey bulamadılar yapılmadık tahliık kalmadı 1 tane asılamam 2 tane tüp bebeğim var hicbiri tutmadı onun haricinde 20 tane de bıyokımyasall gebelik yasadımm adetten Sonra 5.günü kanamam baslıyordu hala endiişem yokmu var her 10 ddakkıka birr tuvalaete gidiyorum amma gordugum en yuksek değer bu zamana kadar 140 150 oldu adet gunum hep 20yle beta ogrenıyordum 9 la bile ogrendigim oldu amma şuan da. Yaşadığım tamamn mucıze rabbiim okdar buyukkı hamd olsun daha ne yasıcagım da. Belli degil tabıkı ama diyorum ya Allahıma sonsuz sukurler olsun