Busumt Belirtiler 1 gün yok olup ertesi gün çok şiddetli gelebiliyor bende de öyle olmuştu hatta üçüncü gebeliğimde belirtiye dair hiç bişey yoktu hatta öğrendiğimde 12 13 haftalık flandi ama şükür bebegim doğdu bile 26 günlük flan oldu. İnternetten araştıripta moralinizi bozmayın. Bende internetten araştırıldim doktora derdim böyle mi internet bunu yazıyor diye doktor da internete bakmayın siz başım ağrıyor diye aratırsiniz internet kanser diye çıkarır derdi.