Kizlat doktor kan ilacini bana yeni yazdi.herkes gec diyor acaba gecmi kaldim .tahlillerimde kanim düsük geldi yazdi 32+1haftadayiz 1gundur iciyorum .faydasi olmaz degilmi bundan sonra?
bu kan ilaci istahsizlik yaparmi ?
Dunen beri cok istahsizim🥺
Bide ne zaman iciyorsunuz ?yemekten sonrami oncemi aksammi sabahmi?