Asyaturut- Bugün saat 8.30 da sezeryan doğum olacak günlerdir beklediğim gün geldi sonunda doğurup geldikten sonra merak ettikleriniz olursa konuşalım bana ve kızıma bol bol dua edin lütfen 🤲❤️
Gizzgzz Asyaturut- saat 9 da yatışım yapılıyor benim de 12 de sezaryenim Allah ikimizi de kızlarımıza sağlıkla kavuştursun ❤️
Asyaturut- Fatma027 çok şükür kızımı kucağıma aldım bugün daha iyiyiz detaylı olarak anlatıcam tam kendimize gelince 🥰