Bugün tam 39+3 olduk.Dün doktor kontrolümüz vardı Nst ye bağlandım hiç sancım çıkmadı.Üzgün bir şekilde eve döndüm benimle beraber hamile kalan ve aynı doğum tarihimiz olan arkadaşlarım doğum yaptı benim herhalde olmayacak diye üzülüyordum.Bugün tüm gün evde temizlik yaptım. Akşamüstüye doğru belimde ve kasıklarımda regl sancısı gibi ağrı olmaya başladı ama çok umursamadım.Sonrasında saat 19.00 gibi eşim işten geldi yemek yedik ama benim ağrılatım 10 dakikada bire düşmüştü yemeğimizi yedik toparlandık doktoruma mesaj attım.Bu arada saat 20.10 oldu ve sancılarım 5 dakikada 1e düştü.Tuvalate gitmek için ayağa kalktım ve aniden suyum geldi bitmek bilmedi hemen anladım su olduğunu.Eşime hemen doktoru aramasını söyledim.Hastaneye geçin ben haber veriyorum dedi.Hastaneye geldik ebe kontrol etti 4 cm açıklığın var dedi sonrasında saat 22.30 civarı tekrar kontrol ettiğinde 7-8 cm mi bulmuş ama ıkınma hissi gelmeden alamam seni doğum odasına dedi ıkınma hissi nasıl bir şey bilmiyorum tuvaletim var gibi ama ıkınsam olacak gibi diyorum.Sürekli bana ıkınmam olmadan alamam ıkınman olmadan alamam diyip durdu.Neredeyse hiç bağırmadım korkudan annemi ve eşimi görünce biraz ağladım.Hiç bağırmadığım için ebe sancım yok sandı ama ben kıvranıyorum ve etrafımdaki insanları bile görmüyorum artık.Annem en son onun acı eşiği çok yüksek ağlamaz bağırmaz o dedi.zorla kendimi saat 23.00 civarı doğumhaneye aldırdım.Ben doğumhaneye çıktım ebe anestezi ekibine haber verdi ve sancım her geldiğinde ebe artık ıkınma görüyorum dedi doktoru bekledik.Doktorumuz geldi ve inanamadı tam açıklığım vardı bebeğimin saçlarını görünüyordu üç kez ıkınmamın sonucunda saat 20.30da geldiğimiz hastanede 23.55te kızımı kucağıma aldım.3.300 gram 50 cm doğum yaptım 2 dikişim var şimdi yanımda bir uyuyor bir uyanıyor.Allah kimseye bu yolda çektirmesin evet zor doğum yapmak çok zor ama tarifi inanılmaz bir duygu,her kadının bu duyguyu yaşasın.Benim gibi acı eşiğiniz yüksekse üç ıkınmada üç kez bağırmada kucağınıza alıverirsiniz. ♥️