Deryaselin Şükür ben oğluma kavuştum güzel anneler sizlerde sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏼 Sezeryan ile ilgili merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz🥰
Haticevrl Deryaselin ben ilk oğlumu sezeryan la dünyaya getirdim ama hatırlamıyorum hiç bise kaç saat sonra yürüttüler sizi acaba 😊
Fatma027 Deryaselin Kendi isteğinize mi oldunuz🥰 Ben normal düşünüyordum. Ama sezeryan dedi doktor her şeyin hayırlısı olsun derim
Denizegeabioluyor Deryaselin bi kac saat sonra benide sezeryana alacaklar cok heyecanliyim bas agriniz oldumu peki dogumdan sonra😊
Hatituna Denizegeabioluyor bende olmuştu ama.uzun sürmedi muhtemelen bir gün öncesinden aç susuz kalınıyor uyuşukluk geçene de kadar da öyle bence susuzluktan kaynaklı oluyor baş ağrısı yiyip içmeye başlayınca duzelmisti
Emnysl_ Deryaselin bende pazartesi sezeryan olucam büyük ihtimalle süreciniz nasıl ilerledi anlatır mısınız
Emine1efe2 Kaç haftalık iken alındınız sezeryandan benimki 37+0 olduk bugün sorunlu sezeyan bakalım ne zmna gün verecek doktorumuz pazrtesi görüş günümüz
Nsl0000 Deryaselin pekmezli süt ve şerbet dediğiniz nasıl yani? Ben de sanırım zorunlu sezeryan olacağım. Öncesinde mi içtiniz bunları?
Deryaselin Ecem4545 ilk yürüyüş gerçekten ağrılı ağrı hissettiğim tek şey ilk yürüyüş gerisi çok kolay
Deryaselin Nsl0000 Nsl0000 sütüm gelsin diye içiyordum hep pekmezli su öylede oldu bende ilk emzirmede süt geldi hemen
ilknur97 Deryaselin Deryaselin süreci anlatır mısın nasıl ilerledi bende 25 mayısta olacağım ama korkum çok 😓
Deryaselin ilknur97 bende senin gibi korkuyordum çok inan hiç bişey hissetmiyorsun ben belden iğne vurulurken bile hissetmedim tek hissettiğim acı ilk yürüyüş diyebilirim