Kızlar geçen cuma çok az kanamam olmuştu iki gün bekledim sonra doktora gittim alttan baktı açılmam yoktu bgn de mukuslu yapıda hafif kan geldi sanırım asıl nişan bu oluyor 😂 arada hafif alttan sancım var belki bgn doğururum diyorum dua edin lütfen bana 39+1 kız bebek bekliyorum ilk hamileliğim😊💋🌹rabbim herkese güzel kolay bir dogum nasip etsin