Kades1234yasn Hanımlar çok şükür gerçek sancılarım başladı şimdi evde sanciyi cekiyirum sabah oluncada hastaneye gidicez inşallah gündüz oğlumu kucağıma alırım
Kahyaasena Kades1234yasn benimde agri bi geliyor bi gidiyor deminden beri kasıklarıma ve karnımın ortasi alt tarafı falan 39+2 yim bende doğum sancısı mi bilmiyorum
Tatli-cadim2023 Kades1234yasn hadi inşallah Allah’ım kolay geçitten geçirsin sağ salim kucagina almayin nasip etsin bizde 37+3 olduk bakalım kizcemle hayırlı sağlıklı kolay doğumlar olsun ♥️♥️
Daisy0000 Kades1234yasn Tarif etmen gerekse nasıl bir sancı canım?Allah kolaylık versin ,yavruna sağlıkla kavuş inşallah 🥰
Candy88 alparslansmother çok keskin belden başlayan 1 dk kadar süren bir sancıydı.. İlk başta 7-8dk’da bir geliyordu git gide araları sıklaşmıştı..5dkya düşünce hastaneye gitmiştim, 6-7cm açıklığım vardı..
minikoglumuz 38+5 hadtaligim agri sancı nasıl birsey ilk gebeligim kendimi hiç doğuracak gibi hissetmiyorum