Ipek_2017 eğer doktorundan memnun isen, hastane şartlarını da az buçuk biliyorsundur devlette yapsan daha mantıklı, o para ile çocuklarının veya evinin başka bir ihtiyaçını karşılayabilir veya kötü günler için bir yatırım yapabilirsin, her ikisinde de acıyı sen çekeceksin, ben olsam devlette yapardım hem kendi isteğinle imza verip tek gecede de çıkabilirsin.