GlZngin 18 haftalık olduk bugün ama fena grip iz kanımda enfeksiyon yükselmiş. Antibiyotik verdiler. Böyle bişey yaşayıp antibiyotik kullanan oldu mu? Kullanılmalı mı ? Nedir ? Bilgisi olan 😩
Sinmn GlZngin gripten değil ama idrar yolu enfeksiyonundan çok antibiyotik kullandım 😕 doktorlar ilacı içmek mi içmemek mi bebeğe zarar verir hesabını yapıp veriyor merak etmeyin..
GlZngin Sinmn kullanabilirsiniz dedi. Ateşim Yok diye kullanmak istemiyorum bir yandan enfeksiyon değeri yüksek çıkmış kafam karışık yani o açıdan sordum kullanan var mı dye