Pamugunanesi ben yaşamadım ama özel hastaneyse hemen geliyor diye biliyorum ben doktor. Benimki de öyle olmuştu açık sezeryan gerekti ilk çocuğumda doktor anında sabah 7 de pazar günü hastaneye geldi . Ama şimdi devlette nasıl olur bilmiyorum ama doktor bence çok önemli sonuçta senin bütün takibini o yaptığı için bence önemli yanı . İnşallah zor durumda kalmadan atlatırsın canim ♥️