Aysemert12 Reglime 7 gün var ilk normal test yaptım negatif üç dört saat sonra erken gebelik testi yaptım onda da çıkmadı. Ama çok fazla akıntım sağ kasık batması ve sırt ağrım var. Olsaydı erken gebelik testinde çıkardı değil mi
incinur0102 Aysemert12 bence reglinin geçmesini bekle,ben reglime 3 gün varken yaptık negatifti,1 gün geçince yaptığımda pozitifi görmüştüm
zeynepnur38 Aysemert12 hamile değilsiniz büyük ihtimalle de yedi gün önce testler yapmak çok erken akışına bırakın
soulmate35 incinur0102 aynen bende erken gebelik testi olduğu halde adetten 2 gün once negatifti adet günümde pozitif oldu bencede gecikmesi beklenmeli her ihtimale karsı