Kızlar merhaba sizlerle paylaşmak istedim buradaki pozitif hikayeler hep yardımcım oldu çünkü bende sizinle paylaşmak istedim şöyleki benim normalde e nabızda doğum yapacağım tarih 11 Haziran öncesi de olabilir yazıyor ama gel görki benim kız sabırsız çıktı bende tabi bir an önce doğurmak istiyorum kafasındaydım. Gelelim asıl konuya normal kontrole gittiğimde özele gidiyorum bu arada enfeksiyon var demişlerdi alttan muayenelerde 2 cm açıklık var demişti rahim ağzı yumuşak demişti ve kuzun 2 hafta içinde gelir diyordu nişan sancı yada suyun gelirse gel dedi doktorum biz de bekliyoruz tabi bende maşallah doğum olur diye evin heryerini dip temizliği bi baktım nişanım gelmiş tekrar gittik açılman 3 cm olmuş suyun sancın gelirse gel çocuk biraz daha içerde dursun dedi doktor biz hala bekliyor ama ben turo gibiyim sonra aklıma acı eşiğim yüksekse ve belkide suyum doğumda patlar belki açılmam olmuştur bi kontrole gideyim dedik eşimle daha minibüsten inmeden benim sancılar gelmeye başladı yarım saate bir ama fena kramplar giriyor doktorun odasına giremedim sol bacağım gitti çünkü neyse beni tekerlekli sandalyeyle götürdüler içeri doktor baktı açıklığıma 4 cm hadi doğuma giriyoruz dedi sancım da var hazır sancı odasına gittik 7 cm olduktan sonra bana suni vermişler haberim yok ben başladım nolur sezeryan demeye ki 10 cm olmuş kasılmalar peş peşe gelince insan duramıyor beni olduğum yerde alttan muayene edip hemen doğuma dediler doktorum sın dakka yetişti tabi bende içer girdim hocam nolur sezeryan ben normal doğurmam diye yakınırken Tamm güzelim çık çatala dedi çıktım sancı girdi o aşada bişeyler yaparken ben ıkındım bas bas bağırıp gözümü açamıyorum tabi o sıra bir daha ıkındım hoca o sıra eldiven takıyordu birdaha ıkınmaya kalmadan evet süpersin geliyor dediler tüm gücümle bı ıkındım ama bir rahatlık bir ferahlık Allahım yeniden doğdum heryerin boşaldı kuzumu verdiler kucagıma dünyalar benim oldu o an küçücük 2.100 gram doğdu saçlı bir bebek yanakları falan tombul ama küçücük ondan sonra diktiler acı hissetmedim tekerlekli sandalyeye oturttular o sırada bebeklimizde getirdiler beraber babasının yanına gittik ağlaştık dünyaya yeniden gelmek gibi bir his çok değişik Allah bütün anne adaylarına bi avazda doğurmak nasip etsin inşallah bu arada 5 te başladık saat 10 da bitti herşey ❣️❣️❣️