Feyzaclk Canım bu korku gayet normal. Ben de 34. haftama girmek üzereyim ve ister istemez aklıma geliyor acaba erken doğar mı bi aksilik olur mu diye. Annelik içgüdüsüyle endişeleniyoruz işte. Ama Allahın izniyle hiçbir şey olmaz inşallah içini ferah tut. O kasılmalar da vücudunu doğuma hazırlıyor kötü düşünme hiç.