Anonimdenim valla canım benimde kasıklarımda ağrı vardı bende doktora gittim iğne vurmak istedi. Bende çocuk düşünüyoruz dedim.gebelik testi yapalım dedi. İlişki günümü söylemeye cekindigim için 1 hafta 10 gün oldu ama şuan testte çıkar mı varsa bile dedim çıkmaz sen bilirsin karar senin dedi.ignegi vurdurdum. Çünkü idrar yolları enfeksiyonu çıktı idrar tahlilinde. 2 hafta sonra tekrar ağrı oldu. Tekrar enfeksiyon yeniledi diye düşündüm ama yinede evde test yaptım ve gebe olduğumu ogrendim kan testi verdik ve 3 haftalık olduğunu öğrendik. Ve bu arada adetimin gelmesine daha 3 gün varken öğrendim. Şimdi gebeliğin varsa bile negatif çıkması çok normal oyuzden boşuna strese gerek yok.