Htcdgrl bir hafta önce tuğba hanıma gittim gebe değilim kaybım var gebelik öncesi tedbirler için gittim beni muayene olmadığı için para almadı sanırım bende şalırdım ama orada biriyle tanıştım 35 haftalıktı hiç para vermemiş öğretim üyeleri almıyor diyor detaylılarda da almamışlar