Ben 32. Haftada dogurmustum 14/7 doğuma girmiştim bebek hareket etmiyordu sizin bebeğinizin zamanı gelmiş zaten hiç riske atmayın normal doğum falan istiyorsanız direntmeyin derim sağlıcakla yanınızda olsun yavrunuz zaten bütün işlevlerini artık yerine getiriyordur bebeğiniz alin miniginizi kucağınıza 38 olacak diye bir kaide yok güzel haberlerinizi bekliyoruz