haniferesko Bende 36. haftadayım. 35’te dönmemişti. 24 Mayıs’ta son kontrolüm var bakalım dönmüş mü beyfendi 🤦🏼♀️
aystsnnn Kader111 devlet hastanesine gidiyorum şuan, kendi isteğim üzerine normal doğumu beklemek istiyorum dedim. 41 haftayi beklemelisin dedi. Sancım yok ama ağrım çok. Yuruyemiyorum kuyruk kemiğim batiyor, karnım çok aşağıda. Bende şaşırdım kaldım ne yapacağımı bilmiyorum.
Kader111 aystsnnn bende özele gidiyorum o kadar bekliceğimi düşünmüyorum çünkü çok ağrım var bi sorun olmazsa 38 alın derim dayanamıyorum artık çünkü sizi iyi anlıyorum