Dün doktoruma danıştım normaldir dedi bebeğe bağlı sancılar onlar o yüzden bebek bir yere toplanıp taş gibi oluyor aslında doğum kanalına yerleşmeye çalışıyor dedi o da bir hareket günde on kere kayma da olsa çok hafif de olsa bi kıpraşma hissediyorsan sorun yoktur dedi bende iki gün sonra 38. Haftama giriyorum 🥰 korkma bence ama hiç hareket hissetmezsen doktoruna danış