naneliseker_ Kızlar bu sabah çok şiddetli saniyelik bir kasık ağrısı geldi, ilk defa böyle oldu sağ kasığim. Şuan hafif hafif de seyrediyor… İnşallah gebelik belirtisidir…
Aslan10 naneliseker_ 5 haftalık hamileyim 3 haftalık öğrendim ağrı batma o günden beri var yürürken çok ayakta durunca özelikle sidetleniuir
Sedaclsknn naneliseker_ merhaba 7 hafta 4 günlük gebeyim benim hamilelik belirtilerimin en başında yer alıyor du kasık ağrısı batma şeklinde olmuştu bir an evvel test yapın
ikranurkutay naneliseker_ canım gebelik testi yaptinmi kenimde kasıkta kıramp şeklinde ağrı girmişti şimdi yok😁
Aslan10 ikranurkutay hangi kasiktan gebelik olduğuna bağlı benim sağ kasik ağrıyor bacağım ve belime vuruyor alt bölgeme vuruyor batma gibi hep orda sanki bisey var
Poofy ikranurkutay benim de sol kasığım uyutmuyor resmen , bat 18 , 2 gecedir sağa sola dönmekten helak oldum .
ikranurkutay Aslan10 benimki sol kasık canım sanki bugün biraz hafifledi amaa sol bacağındaki sızı yine var
Poofy Sedaclsknn 14 Mayıs sabahı annemin evinde uyanacağım , o gün yapmayı planlıyorum . Kendimce totem diyelim :)
naneliseker_ ikranurkutay ben burdayım diyor. Hayırlı olsun:) Yumurtlama testi mi yaptınız bir sorun var miydi