efem1 bende akıntı gibi kurumuştu kan ama Nışan dediler ilk doktora gittim doktorum doğum olabilir ama ne zaman olacağı belli olmaz dedi, ve kontrol etti herhangi sıkıntı yok dedi 10 günü geçti doğum olmadı 37+1 deyim bekliyorum ☺️ kafanı dağıt doğum olmayabilir yanı gelme durumu olabiliyor kan şeklinde koyu ve kahve tonu akıntılar ☺️