Tugbakahveci Bayanlar 36.haftamdayim ve su aralar ellerim ayaklarim falan cok kasiniyor sebebi sizde nedir ?
esrabalkan1 Tugbakahveci benimde elim ve ayağım çok kaşınıyordu kan tahlilinde karaciğer enzim yüksekliği çıktı doktora görün bence