ilaydailem Kızlar karnımın alt kısmında bazen böyle kalp atışı şeklinde düzenli hareket hissediyorum tekme desem değil bebek hıçkırıyor diyorlar ne kadar doğru benim gibi hisseden var mı 😏
Deletedmom_51 ilaydailem evet kuzum hıçkırık ve harika bi duygu 😍 son haftalarda eşim bile hissediyordu 😂 doğdu hala daha hıçkırması çok😂💙
ilaydailem Deletedmom_51 benimki de çok hıçkırıyor o zaman 😀 ben ilk baş ne olduğunu çözemedim ama hıçkırığını duyunca da çok şaşırmıştım 🥹