Kademe kademe çıkardım ben zar zor ikiye cıktm , doktora gidip idrar testi verince dedi kum döküyorsun 3 e çıkar suyu…. O kadar zorlanıyorum ki anlatamam sanki bütün günüm su içmekle geçiyor gibi hissediyorum hani içmeyi sevmeyen için gerçekten o kadar zor ki …. İçmesem kum var :((