1sumeyye1 ramotoloğa göründüm canım belimden MR istedi aktif iltihap yok dedi ama mahvoldum ben, bazen dizlerim ağrıyor bazen el bileğim yani vücudum genel olarak ağrıyor ama o zaman belimden doğrulanamıyordum ağrı kesici verdi bi tek o da kesmiyor beni hala daha belim de ağrı var CRP 17 geldi onu da gördü doktor. İltihap görmediğim için direk şu diyemiyorum diyor. Ama bütün bulgular Sedef romatizmasını gösteriyor diyor. Sedef hastasıyım 10 yıldır bununla uğraşıyorum bir de hamileyken ayak bileğimi gece kımıldatamadım sabah doktoruma mesaj attım oıhtılaşma olabilir dedi gittim hemen baktılar ama yoktu. Bir hafta sonra kendiliğinden geçti ağrı sıcak kompres uyguladım acaba öyle bi ağrımıydı