gamzeyerlkaya Kendi şirketimiz var genç girişimci olarak devlet ödüyor 10. ayın sonuna doğru bitiyor ben 9. ayda doğum yapicam kizlar nasıl başvuruluyor bir bilgisi olan varmı ? Şartlar neler ?