Miragunes19 Bı kaç kişiden karnın daha inmemiş gibi bir şey duydum ne demek istiyorlar bilen var mı?🤔
Sevgi56 Miragunes19 karnın inmesi son haftalarda olur genelde, doğum yakındır derler. Doğuma azmı var seninde
Nurr_22_22 Miragunes19 karnın göğüs altindan başlıyor ya o aşağıya iniyor aynadan bakınca anliyosun zaten bebek doğum pozisyonuna giriyor
Miragunes19 Sevgi56 evet 10 gün var ve karnın daha inmemiş gibi bı şey duydum daha önce hiç duymamıştım
Havvaca Yere uzanıp ayaklarını düz uzatıp bacak bacak üstüne atamazsan karın inmiş demektir atamayan 2 günde doğurur demişlerdi bir kaç kişi denedi hepsi 2 gün sürmeden doğurdu dene canım 😂😂
HanifeAsya Benimde gebeliğin başından beri aşağıda aşağıda büyüyüp gidiyor 😀 yukarıda olması nasıl birsey bende omu bilmiyorum mesela 😀 doktoruma sordum oda dedi aşağıda diye erken doğum riski oldu sadece 33 de sancım tuttu sükğr suan 35 deyiz