Kızlar suan 32 haftalık gebeyim detaylı ultrasonda bebekte bağırsak parlaklığı olduğu söylendi anne karnından şu almayı önerdiler ben istemedim hatta doktor almayı dusunurmusun falan dedi bu olaydan sonra doktoru değiştirdim böyle birseyle karsilasan oldu mu ?