Gamzekvr İkinci hamileliğim, 19. Haftadayiz rahim ağzı uzunlugum 32😔 serklaj dikişli olmama rağmen tekrar kisalma olmuş. İlk bebegimi 35 haftalıkken doğurdum şimdi çok korkuyorum yine erken olur diye. Varm böyle durumda olanlar
meliiisoz Gamzekvr merhaba canım hiç korkma 32 mm biz serklajlılar için gayet iyi hem serklajdan sonra ölçümün çok bir önemi yok önemli olan dikişin sağlamlığı ben 18. Haftamda serklaj oldum 28. Haftama kadar doktor ölçtü sonra ölçmedi bile şuan 34. Haftamdayım bol su ilaçlarını iç dinlen yeter
Gizgiiiz Gamzekvr 20 hafta 5 günlüğüm serklaj yok rahim ağzı 20 mm fitil iğne ve hap kullanıyorum ilk oğlumu 32 de doğurdum o haftaları görsem yeter yat dinlen sıkma canını
Aslibali Gizgiiiz canım doktorunu değiştir.24. hafta da dahil olmak üzere dikiş atıyorlar. İnternete yaz bak görürsün zaten.
Gizgiiiz meliiisoz Hiç bir fikrim yok doktorum küçük haftalarda öneriyoruz serklajı dedi umarım sorun yaşamam
meliiisoz Gizgiiiz 24. Hatta 25. Haftaya kadar yapılabiliyor başka bir doktor tavsiyesi alın bence bana 18. Haftamda 28-26 mm ile atılmıstı sizden daha uzundu