17.haftalık hamileyim doktorum bugün bağırsaklarında parlaklık var dedi yaşayanlar var mı bu duru mu tehlikeli mi arkadaşlar ?? Sabahtan bu yana bunu araştırıyorum 🥺 en masumu kan yutmuş olabilirmiş, riskli olan taraf down sendromu gibi yazılar okudum. Rabbim bebişlerimize sağlık sıhhat versin inşallah 😓