yenibirannis meslekte 50. Senesini doldurmuş bu sene 😊 çok tatlı şeker gibi bir doktor. Her şeyi tek tek açıklıyor ayrıntılı bir biçimde. Bak bu böyle bu şöyle diye. Benim sorduğum soruları da çok detaylı bir şekilde anlattı. Ben çok memnun kaldım, daha önce de muayene de olmuştum. O zaman da baya ilgiliydi. Hiç düşünmeden ayrıntılıyı da ona yaptırdım o yüzden.