16haftalık hamileyim ve son 1haftadır kardiyoloji gögüs hastalıkları kbb dahil ve acil girişlerimin haddi hesabı yok alınan kanları söylemiyorum bile delik deşik oldum hiçbiri bir teşhis koyamadı fakat gögüs hastalıkları korona aşısı olup olmadığımı sordu ve 3biontech oldum… bu arada 2.gebeliğim ve ilkinde hiçbirşey yaşamadım. Aşı da hebüz olmamıştım…